خرید آینه دکوراتیو با توجه به وجود این همه مدل و برندهای مختلف در بازار، کار سخت و دشواری شده‌است. در واقع نمی‌توان به هر برند و محصولی اعتماد کرد. همیشه باید هنگام خرید آینه دکوراتیو، به یک سری نکات مهم توجه کرد. که در این مقاله، قرار است تمامی موارد آینه دکوراتیو را از تشخیص آینه دکوراتیو خوب، خرید آینه دکوراتیو و معرفی مکان معتبر که با فروش محصول ضمانت‌نامه کتبی ارائه می‌شود را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

آینه آسان نصب پیچک

آینه دکوراتیو چیست؟

قبل از آنکه تعریفی از آینه دکوراتیو چیست کنیم قبل از هر چیزی می‌بایست نگاهی به معنی آینه کاری باید داشته باشیم. زیرا تعریف پایه و اولیه آینه دکوراتیو به معنی آینه کاری ربط دارد. آینه کاری یعنی تبدیل آینه بزرگ به قطعات کوچک با اشکال مختلف که ترکیب این اینه های کوچک با هنر و سلیقه فرد ایرانی نقش و نگار منحصر به فردی می‌گیرد و طرح نهایی این آینه های کوچک شکل بسیار دلپذیری به خود می‌گیرد. به صورتی که آینه دکوراتیو بسیار مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است و این علاقه مردم فقط در ایران نمی‌باشد، بلکه در دنیا مورد توجه قرارگرفته است. خالی از لطف نیست وقتی که صحبت از آینه دکوراتیو می‌شود هنر و دوق ایرانیان هم یاد شود که در این زمینه قدمت بسیاری دارند، که نمونه این هنر ایرانی را در اماکن تاریخی ایران مشاهده کرده‌اید.

اما معنی آینه دکوراتیو چیست؟ به تکه‌های آینه که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک طرح زیبا را به وجود می‌آورند آینه دکوراتیو گفته می‌شود یکی از انواع آینه تزئینی و زیبا، آینه دکوراتیو، آینه‌های آسان نصب است. که می‌توان از آن در زیباسازی منزل استفاده کرد. علت این زیبایی وجود برش‌هایی منظم با دستگاه‌های حرفه‌ایی می‌باشد.

مزیت های  آینه دکوراتیو:

  • نصب آسان و کاهش هزینه نصاب برای آینه دکوراتیو
  • زیبایی بی‌نظیر آینه های دکوراتیو
  • تنوع بسیار زیاد با توجه به دکوراسیون و سلیقه هر مشتری
  • تنوع رنگی بالا با توجه به رنگ و سبک دکوراسیون فضای مورد استفاده
  • ایجاد نور و فضای بیشتر برای محیط های مختلف (و حتی مناسب برای محیط های کوچک)
  • ایجاد تنوع زیبا در دکوراسیون منزل، محیط کار و غیره با هزینه پایین

برای مطالعه مزایا و تاثیرات آینه در دکوراسیون هر محیط چند مقاله را در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم مطالعه بفرمایید (تاثیر آینه دکوراتیو در منزل، آینه در اتاق خواب، تاثیر آینه در فنگ شویی و افزایش ثروت)

انواع آینه دکوراتیو:

  • آینه دیوار پوش
  • آینه های گرد دکوراتیو
  • آینه پازلی
  • آینه دکوراتیو قدی (یکی از پرطرفدار ترین آینه های دکوراتیو)

انواع آینه دکوراتیو بسیار زیاد می‌باشد، کارخانه‌ای که قصد داریم به شما معرفی کینم محدودیتی در طرح های آینه دکوراتیو ندارد و هر طرح سفارشی را که مشتریان خود بخواهند برای آنها در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت آینه مدنظر مشتری را آماده‌می‌کند. در کنار انواع آینه دکوراتیو تراش آینه دکوراتیو هم متفاوت می‌باشد مثل طرح لوزی، مربع، مستطیل و تراش های متنوع دیگر.

۷ نکته هنگام خرید آینه دکوراتیو

۱-چفت شدن کامل تکه‌های آینه در کنار هم:

چون‌که آینه دکوراتیو یا آسان نصب به صورت قطعات پازلی بوده و در کنار هم چفت می‌شوند و یک شکل تشکیل می‌دهند. باید هنگام خرید توجه داشته باشید که این برش ها کاملا منظم و پازلی باشد. که در هنگام نصب آینه بر روی مکان مورد نظر کاملا باهم چفت شوند و شکل نهایی را تشکیل دهند تا زیبایی کامل را داشته باشند.

۲-یکدست بودن رنگ آینه:

تمامی قطعات یک آینه باید رنگ یکدست و با کیفیتی داشته باشند تا بعد از نصب سایه روشن نباشد. این رنگ مورد استفاده در ساخت آینه باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و تمام قسمت های آینه یکدست رنگ شده باشند.

۳-بدون خط و خش بودن آینه:

هر آینه ایی مخصوصا آینه های تزئینی و دکوراتیو باید بدون خط و خش و کالا سطح صافی داشته باشند. وجود خط و خش در آنیه باعث می‌شود زیبایی خودش را از دست بدهد.

۴-یکدست بودن میزان ضخامت قطعات آینه:

تمامی قطعات یک آینه آسان نصب باید ضخامت یکسانی داشته باشند. به دلیل اینکه بعد از نصب این تفاوت ضخامت کاملا مشهود می‌باشد.

آینه آسان نصب پنجره

۵- وسایل مورد نیاز برای نصب:

زمانی که یک آینه آسان نصب یا دکوراتیو خریداری می‌کنید باید دقت کنید که تمامی وسایل مورد نیاز برای نصب، به شما داده شود. این وسایل می‌تواند وسایلی مانند: راهنمای نصب، نقشه آینه، تراز آینه، چسب مخصوص و چسب دو طرفه باشد. اگر هنگام نصب آینه دکوراتیو از چشب مخصوص آن استفاده نشود به آینه شما آسیب می‌رسد. پس حتما به چسب مورد استفاده هنگام خرید و نصب آینه خود، دقت کنید.

۶-خرید با ضمانت:

یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید آینه دکوراتیو، وجود ضمانت نامه می‌باشد. البته باید بدانید که در قبلا چه مورادی آینه شما را ضمانت می‌کنند و مدت اعتبار این ضمانت چقدر می‌باشد.

۷-خرید مستقیم از تولیدی یا کارخانه:

حتما می‌دانید که یک محصول اگر دست به دست شود قیمت آن خیلی بالاتر می‌رود، مخصوصا لوازم تزئینی منزل مانند آینه. پس سعی کنید از کارخانه به طور مستقیم و بدون واسطه خرید آینه دکوراتیو خود را انجام دهید تا مبلغ بیشتری را پرداخت نکنید.

در جمع بندی آخر:

هنگام خرید چه آینه و چه هر محصول دیگری باید از جای معتبر خرید خود را انجام دهید. تمامی نکاتی که در بالا گفنه شده‌است باید کارخانه تولیدی، هنگام تولید آینه آن ها را رعایت کند. ولی از هرجایی نباید انتظار تولید یک آینه با کیفیت را داشته باشید. کارخانه تولیدی آینه دکوراتیو شرکت “آسان نصب” تمامی نکات بالا را هنگام تولید آینه های خود با دقت تمام رعایت می‌کند. همچنین بر روی تمامی محصولات خود ضمانت نامه تقدیم شما ‌میکند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نازل ترین قیمت باعث شده‌است که بدون رقیب اولین و بهترین در این زمینه از صنعت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.