آیا می‌دانستید که با استفاده از آینه می‌توانید یک دکوراسیون شیک و یک چیدمان خاص و امروزی داشته باشید؟ آینه تاثیرات شگفت‌ انگیزی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد و می‌تواند جلوه خاصی به دکوراسیون منزل ببخشد.

 

آینه در دکوراسیون

آینه دکوراسیون:

طراحی دکوراسیون خانه در هر زمانی سبک و المان‌های ویژه‌ایی داشته‌ است. در هر دوره و هر سبک از وسایل و موارد خاصی استفاده شده‌ است. اما استفاده از یک سری وسایل در تمام دوره‌ها رواج داشته‌ است. یکی از این موارد که در همه دوره‌ها و همه سبک‌ها وجود دارد، انواع آینه است مانند: آینه دکوراتیو، آینه کاری دیوار، سقف و غیره. متخصصین طراحی دکوراسیون، کاربرد های جالب آینه را پیدا‌ کرده‌اند که فقط به زیبا سازی محیط ختم نمی‌شود. که در ادامه به بخشی از آن موارد می‌پردازیم، علاوه بر آن شما می‌توانید به صورت مفصل در مورد انرژی آینه در فنگ شویی در مقاله دیگر مطالعه کنید.

کاربرد آینه در دکوراسیون:

۱-بزرگ‌تر نشان‌ دادن محیط

آینه در دکوراسیون

از مهم ترین کاربرد این عنصر در انواع دکوراسیون، به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگتر نشان‌ دادن و دلبازتر کردن محیط می‌باشد. آینه به شرطی که در مکان مناسب نصب شود چشم و ذهن افراد را فریب‌ می‌دهد و حس وسعت فضا را منتقل می‌کند. البته در این مورد نوع و مدل آینه مورد استفاده هم تاثیر دارد که آینه قدی این کار را خیلی بهتر انجام می‌دهد.

۲- افزایش ارتفاع سقف

از کاربرد های جالب آینه، آینه کاری دیوار و سقف است که از قدیم رواج داشته‌ است. علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، در راستای افزایش ارتفاع و به صورت کلی ابعاد اتاق نیز کاربرد داشته است. جالب است بدانید برای منزل هایی که سقفی کوتاه دارند بسیار مناسب‌تر می‌باشد . می‌توان در قسمت‌هایی از آن آینه کاری کرد، تا تصور اختلاف سطح به وجود آید و سقف بلندتر به نظر برسد.

۳-ایجاد حس کلاسیک و مجلل در طراحی دکوراسیون منزل

آینه در دکوراسیون

در اتاق پذیرایی با استفاده درست از آینه می‌توان سبک محیط منزل را به آسانی تغییر داد. یک مدل طرح‌دار از آینه دیواری مانند آینه های دکوراتیو و آسان نصب که دیوار کنار میز غذاخوری را پوشانده‌ باشد، حالتی بسیار شیک و کلاسیک به دکوراسیون منزل می‌دهد.

** در صورت تمایل برای اینکه بدانید چگونه آینه را در بهترین جای خود نصب کنید بر روی بهترین مکان نصب آینه کلیک کنید.**

۴-افزایش نور محیط

کاربرد دیگر جالب آینه در درکوراسیون منزل قرار دادن آینه قدی بزرگ میان دو پنجره است که باعث ایجاد حس امتداد فضا و فریب خوردن ذهن بیننده می‌شود. در این حالت احساس می‌کنید اتاق نور بیشتری دارد و روشن‌تر است. روش دیگر قرار‌ دادن آینه در قسمتی است که نور لامپ‌ها را بازتاب دهد. می‌توانید آینه دیواری را پشت آباژور یا دیگر چراغ‌های دکوراتیو نصب کنید یا آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور لامپ‌های سقف را بازتاب دهد.

۵-انتخاب انواع طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون منزل

دست شما برای انتخاب رنگ و طرح آینه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های مدرن باز است و رنگ‌های آینه تنها به نقره‌ای محدود نمی‌شوند. می‌توانید با توجه به تم رنگ اتاق پذیرایی خود از آینه‌هایی با رنگ برنزی، خاکستری یا سیاه نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید به جای انتخاب یک آینه صاف و یک‌دست از یک مدل طرح‌دار استفاده کنید. که در انتها همین مطلب یکی از بهترین فروشگاه‌های آینه آسان نصب، آینه دکوراتیو را ب شما معرفی می‌کنیم.

۶- جریان بهتر انرژی با استفاده صحیح از آینه در دکوراسیون منزل

آینه در دکوراسیون

استفاده از آینه در دکوراسیون منزل می‌تواند زیبایی‌ها را بازتاب دهد و تاثیر آن‌ها را در دید مخاطب دو برابر کند. بنابراین آن را در مقابل قسمت‌های زیبای خانه خود نصب کنید. پس با استفاده از آینه در دکوراسیون منزل می‌توان هم زیبایی هم انرژی مثبت رو به منزل خود هدیه کنید. اگر به علم فنگ شویی و انرژی آینه علاقمند هستید می‌توانید مقاله انرژی و تاثیر آینه در علم فنگ شویی را مطالعه کنید.

در جمع بندی آخر:

آینه کاربرد های مختلفی در طراحی دکوراسیون منزل دارد. کاربرد درست آینه باعث بزرگتر دیده‌ شدن فضای خانه می‌شود. با آینه کاری در نقاط مناسب خانه، می‌توان فضای خانه را بزرگتر نشان داد. آینه نور را بازتاب می‌دهد و باعث می‌شود فضای خانه روشن‌تر به نظر برسد. با نصب آینه روی سقف، می‌توانید ارتفاع آن را بلندتر نشان دهید. هنگام خرید آینه باید به نکاتی هم توجه کنید تا بتوانید آینه‌ایی با کیفیت و طول عمر بالا داشته باشید. که بعد از مدتی زنگ نزند یا اینکه روی سطح آینه دون دون نباشد و کاملا یکدست و بدون انحنا باشد. برای اینکه خرید خوبی داشته باشید باید از مکان معتبر و بدون واسطه و مستقیم از کارخونه خرید کنید. کارخانه هلدینگ مه جام شیشه با بیش از ٣٠ سال سابقه؛ در تولید شیشه و آینه فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات با نمونه های وارداتی برابری کرده و حتی بهتر می‌باشد.

برای دیدن جذاب‌ترین آینه‌های این هلدینگ محبوب بازار می‌توانید بر روی فروشگاه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.