مثل تمامی محصولات موجود در بازار، که اصلی و تقلبی هستند آینه هم از این قاعده مستثنی نیست. تشخیص اصل و تقلبی بودن همه‌ی کالاها توسط عموم مردم قابل تشخیص نیست و با اینکه ممکن است در مورد یک کالای تقلبی و اصلی اطلاعات مکفی داشته باشند اما تشخیص اصلی و تقلبی بود آن نیاز به تجربه و تخصص دارد. در زمینه آینه با کیفیت هم این قاعده (تخصص و تجربه) صدق می‌کند و فهمیدن این موضوع کار هر فردی نیست. و می‌بایست در این زمینه متخصص شوید تا متوجه آن شوید که آینه باکیفیت با آینه بی‌کیفیت چه تفاوت‌هایی دارد. شاید در یک نگاه فرقی بین آینه باکیفیت و آینه بی‌کیفیت را متوجه نشوید. شاید برای شما در همین لحظه سوالی ایجاد شده باشد. که بعضی از مردم بدون داشتن تخصص چطور آینه باکیفیت را زا آینه بی‌کیفیت تشخیص می‌دهند؟

نحوه تشخیص آینه با کیفیت از بی‌کیفیت

شاید الان برای شما سوال جذابی به نظر برسد ولی جواب خیلی ساده‌ای داره؛ با گذر زمان و شرایط محیطی مختلف تغییرات آینه را متوجه می‌شوند؛ پس کار سختی نبود و همه مردم با گذر زمان این موضوع را متوجه می‌شوند. حتی افرادی که هیچ سر رشته‌ای در این زمینه ندارند. نگران تشخیص آینه باکیفیت را نداشته باشید که ما در ادامه تا حد امکان به شما کمک می‌کنیم تا بهترین آینه را برای خود انتخاب کنید و در نهایت خرید کنید. بین این دو فرق های زیادی می‌باشد که باید هنگام خرید به آن دقت کرد. تا با گذشت مدن زمان کوتاهی آینه خراب نشود و ظاهر ناخوشایندی به خود نگیرد.

خالی از لطف نیست که بگوییم شما می‌توانید با خرید از یک فروشگاه مرجع و معتبر می‌توانید با خیال راحت و بدون داشتن نگرانی خرید کنید، در آخر مطلب به شما فروشگاهی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر معتبر و مرجع بودن آن، ضمانت‌نامه در خصوص آینه‌های خود می‌دهند و از کیفیت بالای آینه خریداری شده لذت ببرید. در ابتدا اینه را تعریف کنیم و سپس ویژگی آینه با کیفیت عالی را خدمت شما عرض کنیم.

آینه چیست؟

ویژگی آینه با کیفیت بالا

آینه در واقع شیشه‌هایی هستند که یک طرف آن‌ را با جیوه پوشانده‌اند. برای آنکه آینه با کیفیت داشته باشیم باید یک سری نکات هنگام ساخت و تولید آن رعایت شود.

ویژگی آینه با کیفیت

۱-به کاربردن شیشه با کیفیت هنگام ساخت:

شیشه مورد استفاده در هنگام ساخت آینه باید بسیار اعلا و با کیفیت باشند. منظور از این حرف یعنی شیشه ویژگی‌هایی مثل: کیفیت بالا، صاف و شفاف بودن دارا باشد.

۲-پوشش پشتی شیشه با جیوه نیترات نقره:

آینه با کیفیت عالی

کیفیت یک آینه به این موضوع بستگی دارد که هنگام ساخت آینه، از کدام ماده برای پوشش‌دادن پشت شیشه (جیوه نیترات نقره و یا جیوه نیترات آلمینیوم) استفاده شده‌است. به صورت کلی بین این دو ماده که برای پوشش آینه که استفاده می‌کنند، جیوه نیترات نقره کیفیت بیشتری، طول عمر بالاتر و غیره نسبت به جیوه نیترات آلمینیوم دارد. پس هنگام خرید هر آینه‌ای حتما دقیت کنید که پوشش پشتی شیشه از جیوه نیترات نقره باشد.

۳-استفاده از درصد فنزوی مناسب هنگام ساخت:

هنگام ساخت آینه بعد از پوشش که در مورد قبلی ذکر کردیم، یک لایه لعاب مس می‌زنند که در این هنگام یک ماده به نام فنزو نیز به آن اضافه می‌شود. هر چقدر درصد این فنزو مورد استاده هنگام ساخت آینه بیشتر باشد استقامت آینه در برابر خوردنگی آن بیشتر می‌شود.

۴-به کار بردن رنگ مناسب:

تشخیص آینه با کیفیت بالا

مرحله بعدی تولید آینه یک لایه رنگ می‌باشد که بر روی روکش جیوه می‌رود. این لایه رنگ جهت جلوگیری از خورندگی جیوه و محافظت از آن در برابر شرایط جوی مانند رطوبت بر روی روکش پشتی آینه زده ‌می‌شود. که اصولا برای تولید آینه با کیفیت بالا در پشت آن دو لایه رنگ می‌خورد. خب بعد از اینکه شما ویژگی های اینه خوب را شناختید و تشخیص دادید به بقیه نکات باید توجه کنید.

لبه‌های آینه:

بجالب است بدانید یشترین هزینه‌ای که بابت آینه پرداخت می‌کنید بابت برش‌های خاصیست که آینه دارد، که اگر آنها با دستگاه های پیشرفته انجام نشود، آینه به آن شکل ایده‌آل که مد نظر مشتریان است درست نمی‌شود، پس هنگام خرید آینه خیلی با دقت به لبه‌های آینه نگاه کنید. که پریدگی یا خوردگی‌ای نداشته باشد.

قاب دور آینه:

به قاب آینه باید توجه زیادی کرد،یکی از ویژگی‌هایی که میبایست قاب آینه داشته باشد این است که بسیار سفت و محکم باشد. و اگر در خرید آینه خلاف این موضوع را مشاهده کردید، از خرید خود صرف نظر کنید.

در جمع بندی آخر:

برای اینکه آینه‌ایی که خریداری می‌کنید با گذشت زمان و قرارگرفتن در شرایط جوی خاص مانند مکان‌هایی که رطوبت بالایی دارند، زنگ نزند و یا خورده‌نشود، باید تمامی نکات زیرا داشته باشد:

  1. به کاربردن شیشه با کیفیت هنگام ساخت آینه
  2. پوشش پشتی شیشه با جیوه نیترات نقره پوشیده‌شده‌ باشد
  3. استفاده از درصد فنزوی مناسب هنگام ساخت آینه
  4. به کار بردن رنگ مناسب

و اما در آخر مطلب که قول معرفی مجموعه‌ای را کردیم برای خرید آینه با کیفیت و ضمانت خدمت شما معرفی کنیم. هلدینک مه جام شیشه یکی از مراجع آینه دکوراتیو و آسان نصب می‌باشد که تضامین لازم را برای خرید آینه با کیفیت به مشتریان خود می‌دهد. برای خرید از این هلدینگ ممی‌توانید بر روی خرید آینه دکوراتیو کلیک کنید. محصولات این فروشگاه بسیار متنوع بوده و از طرفی برای مشتریان خود آینه‌های سفارشی مثل ماکت عروس و داماد و آینه‌های خاص ترهم طراحی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.