آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک ، در جهت معرفی آسان نصب و البته روش نصب آن می‌باشد. آینه‌های آسان نصب، به آینه‌هایی گفته‌می‌شود که بدون نیاز به حضور نصاب و به راحتی قابل نصب هستند. از ویژگی های آینه آسان نصب می‌توان به راحتی در نصب، قیمت مناسب، رنگ های خاص، قابلیت چیدن فانتزی گونه و موارد مشابه، اشاره‌کرد. پس با دیدن این فیلم آموزشی بدون نیاز به نصاب به راحتی می‌توانید آینه آسان نصب خریداری شده‌ی خودتان را نصب کنید.

 

آینه آسان نصب جاجیم کوچک

این مدل آینه از مدل آینه آسان نصب جاجیم تعداد قطعات کم تری دارد و مناسب کسانی است که به آینه آسان نصب جاجیم علاقه دارند ولی وسعت فضایی زیادی برای نصب آن ندارند. این مدل آینه برگرفته از طرح‌های سنتی می‌باشد که هارمونی زیادی نیز با انواع سبک دکوراسیون مانند مدرن نیز دارد. و به دلیل طرحی که دارد مناسب نصب بر روی ستون‌‌های مزاحم وسط منزل نیز می‌باشد.

آموزش نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک:

این ویدئو از مراحل نصب آینه آسان نصب جاجیم کوچک در منزل مشتری خوب آسان نصب (مهجام شیشه)، خانم حاتمی می‌باشد.

در این ویدئو خواهیم دید:

– آنباکسینگ یا جعبه گشایی آسان نصب جاجیم کوچولو

– بررسی محتویات جعبه آسان نصب(شابلون یا الگو آسان نصب – چسب دو‌طرفه – راهنمای نصب آسان نصب جاجیم – قطعات آینه به تعداد لازم – چسب سیلیکونی – ضربه‌گیر برای محافظت از آینه‌های سلفون پیچ شده)

– زدن چسب دو‌طرفه به پشت قطعات آینه

– به کمک یک متر یا خطکش و یک مداد خط تراز را روی دیوار رسم می‌کنیم.

– آموزش بریدن کاغذ دیواری و زدن چسب دو طرفه به گچ دیوار به صورت مستقیم

– آموزش استفاده از شابلون آسان نصب

– و در نهایت آموزش زدن قطعات لوزی وسط، که با کمک خط کش و مشخص کردن وسط اضلاع و کشیدن خط های تراز انجام می‌شود. آینه جاجیم حتی در این ابعاد هم می‌تواند جلوه خاصی را به منزل شما اضافه کند.

اقلام همراه آینه های آسان نصب:

۱. شابلون یا الگو آسان نصب

برای نصب قطعات آسان نصب، ابزاری را قرار دادیم. که کار شما را راحت کند. کار اصلی این ابزار، تعیین فاصله یکسان قطعات از یکدیگر می‌باشد. با کمک شابلون می‌توانید قطعات را در جایگاه مناسب و اصلی شان قرار دهید.

 

۲. چسب دوطرفه

چسب های دوطرفه، عموما هرچقدر هم پهن یا ضخیم باشند، استقامت بالایی در نگهداری قطعات نسبتا سنگین ندارند. اما دلیل قرار داشتن چسب دوطرفه در پک های آسان نصب چه چیزی است؟ چسب سیلیکونی یا همان چسب اختصاصی، حدودا ۱۲ تا ۲۴ ساعت طول می کشد تا خشک شود.

طبیعتا شما تا زمان خشک شدن چسب، نمی توانید قطعات آینه را ثابت نگهدارید. از همین رو، در پک‌های آسان نصب، چسب های دو‌طرفه قرار دارد، تا آینه را تا زمان خشک شدن چسب، در سطح دیوار ثابت نگه‌ دارد.

 

۳. راهنمای نصب

 

در پک های ارسالی آینه های آسان نصب، راهنمای نصب آینه، به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی قرار می‌گیرد. این راهنما، از ۰ تا ۱۰۰ نصب را به شما آموزش می‌دهد. در کنار این راهنما ۴ چیدمان پیشنهادی برای نصب قرار دارد. این چیدمان ها بازه انتخابی بیشتری برای چینش آینه را برای شما فراهم کرده‌اند.

 

۴. چسب سیلیکونی

چسب سیلیکونی یا همان چسب اختصاصی آینه، چسبی برای نصب آینه های آسان نصب است. پشت آینه‌های آسان نصب با جیوه اندود می‌شود. و به بعضی مواد و اسید‌ها حساس می‌باشد. چسب های ارسالی، بدون داشتن ماده خورنده یا آسیب زننده، آینه را به دیوار می‌چسباند.

 

۵. ضربه گیر و محافظ آینه ها

آینه های آسان نصب، به صورت قطعات جداگانه ارسال می‌شوند. به همین دلیل، در بسته‌بندی کردن و ارسال بسیار محافظت می‌شوند. زیرا این آینه ها مستعد لب پریدگی و شکستگی می‌باشند. ازاین رو، آینه های داخل جعبه را با فوم و نایلون مخصوص بسته‌بندی می‌کنند، و خدمت شما عزیزان ارسال می‌کنند.

 

۶: قطعات آینه

در نهایت قطعات آینه طبق سفارش شما عزیزان، در بسته‌بندی مخصوص خود قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.