آموزش نصب آینه آسان نصب نگین یکی از ویدویوهایی است که مجموعه آسان نصب جهت سهولت در نصب برای مخاطبین و مشتریان عزیز تهیه کرده است. برای نصب آینه‌های آسان نصب اصلا نیازی به نصاب نمی‌باشد و همانطور که از اسمشان پیدا است به راحتی قابل نصب توسط همه افراد می‌باشد.

 آینه آسان نصب نگین

آینه آسان نصب نگین

این نوع از آینه‌‌های آسان نصب به اسم، نگین از نمونه های جدید آینه های دکوراتیو شرکت آسان نصب است. شما می توانید بنا به فضای مورد نظر خود طرح های مختلفی را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. بعضی از طرح ها به صورت افقی، و مناسب فضاهایی هستند که ارتفاع کوتاهی دارند. بعضی دیگر مناسب دیوار های با عرض کم، یا ستون های داخل خانه یا محل کار هستند. شما با کمک این محصول می توانید قناصی های مکان مورد نظر خود را زیبا جلوه دهید. اما از همه این مدل ها بگذریم، آینه طرح نگین تلفیقی از همه سلیقه ها می‌باشد. محصولی که هم قرینگی و گوشه دار بودن را برای شما دارد، و هم به کمک دو قطعه ربع دایره‌ای خود، می‌تواند روحیات لطیف شما و مهمانانتان را راضی نگه دارد. برای خرید این آینه زیبا و پرطرفدار در تنوع رنگی بالا بر روی عبارت “خرید آینه آسان نصب نگین ” کلیک کنید.

ویژگی‌‌های محصول:

مواد به کار رفته در این آینه از مواد اولیه درجه یک و ۲ لایه رنگ و ابزار لبه کار تراش ۱.۵ سانتیمتر می باشد. به دلیل ترکیب آینه صاف و آینه فرم (ربع دایره) تراش زنی قطعات در دو مرحله انجام می شود.

در مرحله اول قسمت های راسته به وسیله دستگاه تراش راسته زن، تراش زده می شود و سپس قسمت های قوس دار با دستگاه تراش فرم زن تراش داده می شود.

آموزش نصب آینه آسان نصب نگین

آینه آسان نصب طرح نگین یکی از پرطرفدارترین طرح‌های آسان نصب ما است. به دلیل ظرافت، انعطاف و قرینه بودن سلیقه‌های بیشتری را به خود جلب می‌کند. این نصب در منزل مشتری خوب آسان نصب (مهجام شیشه) انجام شد و اقای محمدی ما را در این فیلم آموزشی همراهی کردند.

در این ویدئو خواهیم دید:

– آنباکسینگ یا جعبه گشایی جعبه آسان نصب نگین

– بررسی محتویات جعبه(قطعات آینه – شابلون یا الگو آسان نصب – الگو و راهنمای نصب به سه زبان فارسی و عربی و انگلیسی – چسب سیلیکونی – چسب دو طرفه – ضربه گیرها)

– چیدن الگوهای مختلف نگین روی زمین

– با کمک خط کش یا متر و یک مداد یک خط تراز روی دیوار می کشیم تا کار روی آن نصب شود

– سپس قطعات آینه را در جای خود بر می گردانیم و چسب می زنیم.

– در مرحله آخر می بایست قطعات را روی دیوار گذاشته و با فشاری ملایم آنها را بچسبانیم.

محتویات جعبه آینه آسان نصب نگین

۱. قطعات آینه

اینه اسان نصب نگین از ۷ عدد اینه مربعی و ۲ عدد اینه ربع دایره تشکیل می‌شود. بسته‌بندی موجود برای این پک ها از تا حد زیادی از آسیب های احتمالی جلوگیری می‌کند.

۲. شابلون آسان نصب

این دسته از شابلون ها، از مهم ترین ابزار نصب اینه آسان نصب هستند. شابلون ها با شکل و انداز استاندارد خود به گونه ای طراحی میشود که فاصله اندازه بین آینه ها یکسان باشد. و در نصب منظم آینه، بسیار کمک خوبی هستند.

 

۳. الگو و راهنمای آسان نصب

برای سهولت شما در نصب این آینه های جذاب، نقشه ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی کرده ایم که مراحل نصب را به شما آموزش     می دهد.

در کنار این نقشه راه، ۴نمونه الگو نصبی پیشنهادی قرار دادیم. که اگر تمایل داشتید، می توانید آینه تان را به شکل این طرح ها بچینید. البته فراموش نکنید که خلاقیت، همیشه حرف اول را می زند.

الگوی چیدمان پیشنهادی آینه نگین

 

۴. چسب سیلیکونی

آینه های آسان نصب، توسط جیوه اندود می‌شود. و به دلیل حساسیت این فلز، به بعضی از مواد و اسید ها، نمی توان از هرگونه چسبی برای نصب شان استفاده کرد. چسب ارسالی ما، بدون داشتن هیچ گونه مواد اسیدی یا پایین آورنده کیفیت آینه، آینه را مانند عضوی جدا ناپذیر به دیوار متصل می کند.

 

۵. چسب دو طرفه

چسب اختصاصی آینه، کمی طول می کشد که خشک شود. در این میان، چسب دو طرفه، قطعه آینه آسان نصب را در سطح دیوار نگه می دارد تا زمانی که چسب اصلی کاملا خشک شود.

 

۶. ضربه گیر ها

این ضربه‌گیر ها باعث ایمن بودن آینه های داخل جعبه می‌شود. و از ضربات احتمالی جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.