آینه آسان نصب روبیک در چند طرح متنوع قابلیت چیدمان دارد و یکی از آینه‌های پرطرفدار مجموعه آسان نصب می‌باشد. فیلم آموزشی نصب آینه آسان نصب روبیک در منزل مشتری به جهت کمک به شما در نصب تهیه شده‌است. ولی در واقع اصلا نیازی به نصاب در برای نصب آینه آسان نصب روبیک نمی‌باشد.

آینه آسان نصب چیست؟

مهم ترین مزیتی که این دسته از آینه‌ها دارند سهولت و سرعت در نصب آن‌هاست که باعث شده‌است به آن‌ها آینه‌های آسان نصب بگوییم. آینه کاری با استفاده از طرح ها و مدل‌های آسان نصب بسیار متنوع و جذاب است. آینه روبیک یکی از طرح‌‌های ساده و شیک در مجموعه آینه آسان نصب است. تمام قطعات این طرح مربع هستند . که از ده قطعه تراش خورده مربعی شکل، تشکیل شده‌‌است.

از آینه آسان نصب‌روبیک می‌توان در هر محیطی مانند منازل، محل کار، لابی‌ها و مراکز خرید و … استفاده کرد.

بسته‌بندی آینه آسان نصب روبیک

تمام آینه‌های آسان نصب در پک‌های آماده و به صورت پلمپ شده،برای مشتریان ارسال می‌شود. مواردی که در بسته‌بندی ها وجود دارد به شرح زیر است:

  • قطعات آینه تراش خورده
  • چسب دو طرفه
  • چسب سیلیکونی مخصوص آینه
  • شابلون
  • نقشه و چیدمان‌های پیشنهادی
  • فوم و ضربه گیرهای محافظ آینه

آموزش نصب آینه آسان‌نصب روبیک

  • آنباکسینگ کردن جعبه و همزمان زدن چسب به قطعات
  • با کمک خط کش تراز را روی دیوار رسم می‌کنیم.
  • قرار گیری قطعات آینه بر روی دیوار و چسباندن در جای خود، با کمک شابلون یا الگوی آسان نصب

ویدیو آموزش نصب آینه آسان نصب روبیک

 

 

محتویات جعبه آینه آسان نصب

چسب دو‌طرفه:

این چسب ارسالی، به صورت رول های گرد می‌باشد که کاملا جواب گوی نگهداری قطعات آینه بر دیوار است. چسب سیلیکونی آینه، کمی طول می‌کشد خشک شود. در این میان، چسب دو‌طرفه، قطعه آینه آسان نصب را، در سطح دیوار نگه می‌دارد تا زمانی که چسب اصلی، کاملا خشک شود.

 

چسب اختصاصی نصب آینه:

آینه های آسان نصب، توسط جیوه اندود می‌شوند و به دلیل حساسیت این فلز، به بعضی از مواد و اسید‌ها، نمی‌توان از هرگونه چسبی برای نصب‌شان استفاده کرد. چسب ارسالی ما، بدون داشتن مواد اسیدی یا پایین آورنده کیفیت آینه، آینه را مانند عضوی جدا ناپذیر به دیوار، متصل می‌کند.

 

شابلون نصب:

این شابلون یا الگو آسان نصب، مهم‌ترین ابزار در نصب این آینه‌ها می‌باشند. شابلون‌ها، با اندازه و شکل استانداردشان، به گونه ای طراحی شده‌اند که قطعات آینه را با یک فاصله واحد از یکدیگر قرار دهند و در نصب منظم آینه، بسیار کمک خوبی هستند.

 

نقشه و چیدمان های پیشنهادی:

برای سهولت شما در نصب این آینه‌های جذاب، نقشه راهنمایی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی طراحی کرده‌ایم که مراحل نصب را به ترتیب به شما آموزش می‌دهد. در کنار این نقشه راه، ۴ نمونه الگو نصبی پیشنهادی قرار دارد که اگر تمایل داشتید، می‌توانید آینه‌تان را به شکل این طرح ها بچینید. البته فراموش نکنید که خلاقیت، همیشه حرف اول را می‌زند.

آینه آسان نصب روبیک

آینه آسان نصب روبیک

آینه آسان نصب روبیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.