“تاثیر آینه در فنگ شویی یا بهتر است بگوییم تاثیر قرص آسپرین در فنگشویی”

آینه در فنگ شویی

اگه شما هم تعجب‌ کردید از اینکه آینه رو به قرص آسپرین تشبیه شده است، باید به شما بگوییم که ثاتیر آینه در فنگ شویی مانند قرص آسپرین عمل می‌کند. فقط نکته آن این است که بدانید آینه را کجا نصب‌ کنید، تا تاثیر آینه در فنگ شویی مثل قرص آسپرین در دکوراسیون منزل (فضای مدنظر شما) شگفتی آفرین باشد. آینه‌ها فضای منزل را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهند، این در حالی است که اگر طبق اصول فنگ‌شویی به کار بروند، انرژی مطلوبی را هم وارد منزل شما می‌کند. البته لازمه‌ی ورود این انرژی مطلوب به منزل شما، آگاهی از باید و نبایدهای محل قرارگیری آینه در منزل (فضای مورد نظر) می‌باشد. در این مطلب قرار است در مورد موارد زیر توضیح بدهیم:

  1. اصول و تاثیر آینه در فنگ شویی
  2. مکان‌های مناسب برای قرار‌دادن آینه در فنگ شویی
  3. باید‌ها و نبایدهای آینه در فنگ شویی

اصول و تاثیر آینه در فنگ شویی

یکی از اشیایی که در علم فنگ شویی بسیار مورد توجه است و بر روی انرژی منزل شما می‌تواند تاثیرگذار باشد آینه می‌باشد. آینه منعکس‌ کننده اشیا درون خانه شما است و یکی از کاربردهای آن، عمق و وسعت‌دادن به فضا می‌باشد. علاوه بر آن، آینه‌ها نور بیشتری تولید‌ می‌کنند، مثلا تاثیر آینه در فنگشویی، با قرار‌دادن یک آینه مقابل حیاط یا باغ خود را نشان‌ می‌دهد. چون که باعث چند برابر‌ شدن انرژی و زیبایی در منزل شما می‌شود. حتی اگر بیشتر وقت خود را در محیطی شلوغ و پر استرس، مانند دفتر کاری خود می‌گذرانید، می‌توانید با چینش صحیح چند آینه در محیط، انرژی منفی را تا حد زیادی کاهش‌ دهید.

مکان‌های مناسب برای قرار‌دادن آینه در فنگ شویی

۱-استفاده از آینه در اتاق نشیمن:

در اتاق نشیمن یا پذیرایی منزل، می‌توانید از جلوه‌های مختلف آینه‌ها استفاده کنید، مانند آینه‌های دکوراتیو ، آسان نصب و… با انتخاب درست مانند انتخاب آینه بزرگ دکورایتو در بالای کاناپه یا شومینه و یا حتی بالای میز کنسول می‌توان از ثاتیر آینه در فنگ شویی بهره‌ ببرید. وجود آینه بزرگ و زیبا مانند آینه‌های دکوراتیو در یک اتاق نشیمن یا پذیرایی، جذابیت فوق العاده‌ای به فضا می‌بخشد و علاوه بر آن نور و عمق بیش‌تری به فضا می‌دهد. اما قرار‌دادن دو آینه مقابل هم به طوری که منعکس‌ کننده یک دیگر باشند، تاثیر آینه در فنگ شویی را از بین‌ می‌برد. آینه اگر در جای درست استفاده نشود، باعث آشفتگی انسان و هرج و مرج می‌شود.

۲-استفاده از آینه در قسمت ناهارخوری:

بهترین مکان برای بهره‌بردن از تاثیر آینه در فنگ شویی، در قسمت غذاخوری می‌باشد. پیدا‌کردن منطقه ثروت در منزل، بر خلاف پیدا‌کردن گاو صندوق، معمولا کار راحتی نیست. اتاق ناهارخوری در فنگ شویی، نشان‌ دهنده این گاو صندوق و ظرفیت فرد در نگهداری ثروت می‌باشد. بر این اساس، باید شما ظرفیت نگهداری از ثروت خود را افزایش‌ دهید، پس بالای میز ناهارخوری مناسب‌ترین محل برای نصب آینه اتاق می‌باشد. با این کار شما می‌توانید به نوعی اندازه گاو صندوق خود را بزرگ‌تر‌ کرده و توانایی خود را برای حفظ ثروت افزایش‌ دهید، تا از تاثیر آینه در فنگ شویی بهره‌ ببرید. برای قرار‌ دادن آینه در قسمت غذاخوری باید دقت کنید که اگر روبه‌رو پنجره قرار می‌گیرد، چه چیزی را از بیرون به داخل منتقل می‌کند.

۳-استفاده از آینه در آشپزخانه:

آینه در آشپزخانه

از دیدگاه فنگ شویی، آشپزخانه دارای انرژی منفی بسیار زیادی است و استفاده از آینه‌های بزرگ می‌تواند این انرژی منفی را چندین برابر‌ کند. ولی آینه انرژی‌ایی را که مثبت است متنقل می‌کند، پس بهتر است از آینه کوچکتر و تزئینی که به صورت جزئی در آشپزخانه به کار می‌رود را استفاده کنید.

۴-استفاده از آینه در اتاق خواب از نظر فنگ شویی:

در اتاق خواب‌های مدرن، استفاده از آینه به نسبت رواج پیدا کرده‌‌ است. به طور کلی، داشتن آینه در اتاق خواب، چیز بدی نیست، فقط باید به این نکته توجه‌ داشت که برای بهره‌‌ بردن از انرژی آینه در فنگشویی، نباید آینه را، رو‌به‌روی تخت قرار‌ بگیرد. زیرا برخی از کارشناسان بر این باور معتقد هستند که، قرارگیری آینه رو‌به‌روی تخت خواب، باعث دیدن کابوس و بدخوابی می‌شود. می‌توانید از آینه‌کاری دکوراتیو به صورت ظریف که جنبه تزئینی داشته باشد، در کنار تخت یا بالای دیوار پشت تخت استفاده‌ کنید. که حتی از لحاظ زیبایی محیط جلوه بهتری به محیط شما می‌بخشد.

۵-استفاده از آینه در فضای ورودی منزل:

علاوه بر اصول دکوراسیون و مد بودن استفاده از آینه در ورودی منزل، معمولا نصب یک آینه در ورودی اصلی منزل می‌تواند شما را از ثاتیر آینه در فنگشویی بهره‌مند‌ کند. زیرا اگر ورودی منزل شما کوچک باشد نور بیشتری را وارد می‌کند. همچنین می‌تواند یک حس لوکس بودن را به خانه اضافه‌ کند، مخصوصا اگر از آینه با طرح‌های خاص و زیبا استفاده‌ شود. فقط به این نکته توجه کنید که، آینه را در روبه‌روی درب منزل نصب‌ نکنید و از دیوارهای جانبی استفاده‌ کنید.

برای جمع ‌بندی می‌توان گفت:

برای بهره‌ بردن از ثاتیر آینه در فنگشویی، باید از آینه با سایز مناسب و طرح‌های جذاب مانند آینه‌های دکوراتیو، آسان نصب و… در مکان مناسب استفاده‌ کنید. دقت کنید که خانه شما حداقل باید دارای دو آینه باشد زیرا هر فضایی به انرژی خنک، آرامش بخش و تازه نیاز دارد. حال با خواندن مطالب بالا متوجه شباهت قرص آسپرین و تاثیر آینه در فنگ شویی شدید. برای مشاهده فروشگاه زیبا آسان نصب بر روی آینه دکوراتیو کلیک کنید. تا بهترین آینه را با بیشترین کیفیت و ضمانت‌نامه کتبی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.