بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن از زیبایی خود آینه هم مهم‌تر می‌باشد. در این مطلب قرار است در مورد مکان‌ های مناسب برای نصب آینه با یکدیگر صحبت کنیم.

بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن

آینه علاوه بر زیبایی که برای دکوراسیون منزل شما به وجود می‌آورد، کاربردهای دیگری هم دارد.

کاربردهای آینه

۱-بزرگتر نشان‌دادن فضا

اگر مکان نصب آینه درست انتخاب‌ شود، ذهن بیننده را فریب‌ می‌دهد و باعث عمق‌ دادن به وسعت فضا مورد استفاده می‌شود. اگر قصد دارید تا فضای مدنظر خود را بزرگتر نمایش بدهید بهتر است از آینه‌های قدی استفاده کنید؛ آینه‌های قدی برای بزرگتر نشان دادن فضا مناسب‌تر از بقیه اشکال آینه می‌باشد و بهتر عمل می‌کند.

۲-افزایش نور محیط:

با نصب آینه در جای مناسب می‌توان باعث بازتاب نور محیط و در نتیجه نورانی‌تر شدن محیط شد. بنابراین بهترین مکان نصب آینه برای افزایش نور محیط، در کنار یا روبه‌روی منبع نوری فضای مورد استفاده می‌باشد.

۳-پنهان کردن فضا

اگر در منزل خود قسمتی از دیوارها خراب‌ شده؛ لارم نیست هزینه‌ زیادی برای تعمیر انجام دهید. گاهی با خرید یک آینه و هزینه کمتر می‌توانید آن خرابی و فضا را پنهان کنید. و بلعکس جلوه بسیار زیبایی به آن قسمت بدهید.

۴-افزایش ارتفاع منزل

یکی از کاربرد های مفید آینه افزایش ارتفاع می‌باشد. بسیار مناسب مکان‌هایی هست که ارتفاع سقف آن‌ها کم می‌باشد. با آینه‌کاری دیوار و سقف می‌توانید این خطای دید و افزایش ارتفاع را برای مخاطبین تداعی کنید.

بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن

حال برای اینکه از این کاربردها بتوانید استفاده کنید باید مکان نصب آینه مناسب باشد. که بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن را در ادامه همین مطلب بررسی خواهیم کرد.

بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن

 

بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن:

استفاده از آینه به همراه میز کنسول:

همیشه از پیش ترها استفاده ار آینه در کنار میز کنسول مرسوم بوده‌ است و بسیار بر روی زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن و منزل شما تاثیر دارد.

استفاده از آینه در بالای شومینه اتاق نشیمن:

یکی از بهترین مکان‌های نصب آینه، استفاده از آینه در بالای شومینه می‌باشد. با این کار شما باعث ایجاد یک نقطه کانونی در منزل خود می‌شوید که زیبایی چشم‌گیری را هم به اتاق نشیمن می‌دهد.

استفاده از آینه در کنار یا پشت میز غذاخوری:

ایده قراردادن یک آینه بزرگ بر روی دیوار کنار و یا روبه روی میزغذاخوری، همیشه پیشنهاد طراحان دکوراسیون منزل بوده‌ است. این مکان نصب آینه به مجلل و باشکوه شدن منزل شما کمک دوچندانی می‌کند.

استفاده از آینه در بالای کاناپه اتاق نشیمن:

در این مورد هم مانند نصب آینه در بالای شومینه، باعث ایجاد نقطه کانونی در منزل شما می‌شوید و با اجرای نصب آینه در بالای کاناپه در اتاق نشیمن زیبایی چشم‌نوازی به منزل خود اضافه می‌کنید.

نصب آینه در راه‌روی ورودی:

با نصب آینه در قسمت ورودی خانه، می‌توانید یک فضای شیک و نورانی برای منزل خود به وجود آورید. البنه باید حواس خود را جمع کنید، که با نصب آینه روبه‌روی در ورودی چه تصویری را به داخل خانه (اتاق نشیمن) انعکاس می‌دهید. بهترین مکان نصب آینه در راه‌روی ورودی، دیوارهای کناری می‌باشد. برای نصب آینه در اتاق نشیمن میبایست به نکات کوچکی توجه کنید تا بهترین بازخورد و انرژی را از نصب آینه بگیرید.

نصب آینه مابین دو پنجره در اتاق نشیمن:

با نصب آینه در بین دو پنجره باعث می‌شوید که وسعت فضای شما بیشتر شود و این بزرگتر نمایش دادن فضا به دلیل انعکاس نور می‌باشد، که منجر به دلبازتر شدن فضا می‌شود.

در جمع بندی آخر:

بعد از خرید یک آینه با کیفیت، مهم‌ترین مرحله نصب آینه می‌باشد، که آن را در کجای فضای مورد نظر نصب کنید که ما در این مطلب به موضوع بهترین مکان نصب آینه در اتاق نشیمن پرداختیم. شما با انتخاب بهترین مکان برای نصب آینه می‌توانید از کاربردهای آینه بهره‌بری دوچندانی ببرید. برای خرید آینه مناسب برای فضای منزل خود می‌توانید، از تیم حرفه‌ایی آسان نصب مشاوره بگیرید. هدف تیم آسان نصب فقط فروش نمی‌باشد، بلکه خدمت رسانی، جلب رضایت شما و همراهی و در کنار شما بودن از تمامی موارد از اهمیت بالاتری برخوردار است. برای مشاهده آینه‌های بی‌نظیر و بی‌رقیب آسان نصب بر روی فروشگاه کلیک کنید. ناگفته نماند که شما می‌توانید آینه‌های سفارشی خود را به تیم آسان نصب سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن با مشاوره، محصول خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.