آینه‌ها یکی از مهم ترین عناصر منازل هستند و در فضاهای مختلفی وجود آن‌ها ضروری است. یکی از انوع آینه‌ها، آینه بک لایت می‌باشد. آینه بک لایت در انواع مختلفی ساخته می‌شود، که زیبایی و جذابیت خاصی دارد. در این مطلب قرار است که در مورد انواع آن و کاربرد آن با هم صحبت کنیم.

آینه بک لایت

آینه بک لایت با نام‌های آینه نوری، الکتریکی و LED نیز شناخته می‌شوند. این آینه‌ها در پشت خود به سیستم نورپردازی مجهز‌ هستند که این نورپردازی توسط چراغ‌های LED که داخل آن‌ها تعبیه شده‌است انجام‌ می‌شود. این نورپردازی بسیار ظریف اما با درخشش کافی و آرامش بخش می‌باشد. نور این نوع از آینه‌ها چشم را اذیت نکرده. به دلیل وجود همین نورپردازی مناسب می‌توان از آن‌ها در محیط‌های دیگری مانند اتاق خواب(به عنوان آینه آرایشی) و اتاق نشیمن استفاده کرد. حتی این نورپردازی آنقدر ظریف و کافی می‌باشد که می‌توان در اتاق خواب، هنگامی که دیگران در حال استراحت هستند از آن‌ها به راحتی استفاده کرد. آینه بک لایت به دلیل داشتن یک سری ویژگی‌های خاص و متمایز از بقیه آینه‌ها طرفداران بیشتری پیدا کرده‌ است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی آینه بک لایت مقاله “آینه بک لایت” را مطالعه نمایید. ولی به طور خلاصه در مورد ویژگی‌های آینه بک لایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منبع روشنایی
  • کم مصرف
  • قابلیت کنترل لمسی
  • ضد بخار

انواع آینه بک لایت در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در ادامه بیشتر در مورد انواع آینه بک لایت و ویژگی و کاربرد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

انواع آینه بک لایت

این مدل آینه با توجه به نیاز کاربران و محیط مورد استفاده آن در انواع آینه بک لایت تولید می‌شود. که هر کدام ویژگی و خصوصیات مربوط به خود را دارند. انواع آینه بک لایت با توجه به روش کارکرد به چند نوع ساده ( بدون تاچ ) ، لمسی (تاچ) ، حسگر و ریموتی تقسیم می‌شوند.

۱-آینه بک لایت ساده:

بک لایت مستطیل کد HR7012

ساده ترین مدل از انواع آینه بک لایت این نوع آینه می‌باشد که با اتصال مستقیم دو شاخه به پریز برق، نور مخفی آینه روشن خواهد شد. این مدل آینه به راحتی قابلیت نصب دارد و در تمامی مکان‌ها کاربرد دارد و هیچ گونه کنترل تاچی بر روی آن وجود ندارد. شما می‌توانید این مدل آینه را در انواع رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید. حتی می‌توانید نور مخفی چراغ آینه بک لایت را نیز به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

۲-آینه بک لایت لمسی (تاچ):

آینه‌بک لایت مستطیل کد HR8022

آینه لمسی از انواع مدل‌های مدرن آینه هست، که در سال‌های اخیر به مرحله تولید رسیده. در این نوع آینه حسگرهای تاچ مشابه با تلفن‌های همراه هوشمند تعبیه می‌شوند. همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، با لمس یا تاچ کردن قسمت مربوطه می‌توان از قابلیت‌های آینه مثل روشن کردن چراغ و تغییر رنگ چراغ بهره‌مند شد. به طور کلی آینه‌ها از مهم ترین المان‌ها برای تزئین محیط هستن که باعث پرنور شدن و دلبازی محیط می‌شن. جدا از این آینه‌ها جلوه چیدمان و دکوراسیون محیط را پر رنگ می‌کنند.

خارج از این مشخصات عمومی آینه‌های لمسی، از قابلیت‌‌های منحصر به فردی هم برخوردار هستند و جلوه‌ایی لوکس به محیط می‌بخشن، که اولین ویژگی همانطور که اشاره کردیم قابلیت لمسی بودن آن است. به جزء حسگر لمسی با توجه به سفارش مشتریان می‌توانیم آپشن‌‌های هوشمند و مدرن دیگری به آن اضافه کنیم. مانند:

  • مجهز بودن ب اسپیکر: آینه‌های لمسی را با توجه به خواسته مشتری می‌توان به وای فای یا بلوتوث تلفن همرا متصل کرد. در این صورت امکان پخش موسیقی و ویدیو برای آینه فراهم می‌شود. از این قابلیت جذاب می‌توان هنگام ورزش کردن یا میکاپ و استحمام استفاده کرد و لذت برد.
  • ضد بخار بودن: طبق کاربرد و خواسته مخاطب می‌توان این مدل آینه‌ها را به المنت مجهز نمود. کاراریی این المنت‌های نصب شده به این صورت است که با گرم کردن سطح آینه، از ایجاد بخار آب بر روی سطح آینه جلوگیری می‌کند. در نتیجه این نوع از آینه بک لایت بشدت مناسب برای استفاده در حمام و استخرها و سونا و جکوزی می‌باشند.
  • مجهز به ساعت و دما سنج: بر روی سطح آینه می‌توان یک سری موارد ضروری را مانند ساعت و دمای محیط نمایش داد.

از این آینه‌های لمسی می‌توان در مکان‌های مختلفی که بسیار کارایی دارند، استفاده نمود. مانند:

  1. سالن‌های زیبایی
  2. فروشگاه‌ ها و مراکز خرید
  3. باشگاه‌ها
  4. مکان‌های مختلف منازل
  5. استخرها
  6. حمام و سرویس بهداشتی

۳-آینه بک لایت حسگر دار:

این مدل مجهز به سنسور حرکت دست می‌باشد که با حرکت دست مقابل سنسور، نور آینه خاموش و روشن می‌شود.

۴-آینه بک لایت ریموتی:

در انواع آینه بک لایت، یک مدل به نام آینه بک لایت ریموتی نیز وجود دارد. که در مدل ریموتی از ریموت و به صورت کنترل از راه دور برای خاموش و روشن کردن و امکان بهره مندی از قابلیت‌های آینه استفاده می‌شود.

کاربرد آینه بک لایت در فضای مختلف

در هر فضایی می‌توان از انواع آینه بک لایت استفاده نمود. فقطط باید هنگام سفارش به کارایی آن و مکان مورد استفاده آن دقت نمود تا با توجه به نیاز آینه بک لایت را با سلیقه و خواسته خودمان سفارشی سازی کنیم. استفاده از آینه بک لایت در تمامی فضاها می‌تواند زیبایی محیط را دو چندان کند و موجب می‌شود تا با زیبایی ایجاد شده افراد را جذب کرده و حس بهتری انتقال دهد.

نکته مورد توجه:

  • تمامی لامپ‌های مورد استفاده در آینه بک لایت ال ای دی بوده و دلیل استفاده از این نوع لامپ: کم مصرف بودن، روشنایی بیشتر، طول عمر بیشتر، حرارت کمتر و ولتاژهای کم خطر می‌باشد.
  • ثبت سفارش و خرید انواع آینه بک لایت: مجموعه آسان نصب از معتبرترین برندهای ایرانی می‌باشد که در زمینه تولید انواع آینه از جمله انواع آینه بک لایت فعالیت دارد. کلیه محصولات آسان نصب با بهترین مواد اولیه و کیفیت ساخته می‌شوند که از افتخارات این مجموعه صادرات به کشورهای همسایه نیز می‌باشد. شما می‌توانید هر مدل از آینه بک لایت را در طرح و ویژگی‌های دلخواه به ما سفارش دهید، کافیست از صفحه تماس با ما و یا پیج اینستاگرامی اقدام کنید.

در جمع بندی آخر:

تنوع مدل‌‌های آینه در سال‌های اخیر بسیار گسترده شده است و انتخاب‌های متعددی در پیش روی شما قرار دارد. برای انتخاب بهتر و کاربردی تر می‌‌توانید با مشاوران مجموعه آسان نصب مشورت کنید و بعد خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.