امروزه به دلیل وجود انواع دکوراسیون مختلف و اهمیت‌ دادن مردم به دکوراسیون تمام بخش‌های منزل، مانند: سرویس بهداشتی و حمام، آینه بک لایت توانسته‌ است جایگزین آینه‌های سنتی و قدیمی بشود. یکی از اجزای مهم و کاربردی داخل سرویس بهداشتی، آینه می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که سرویس بهداشتی بدون آینه مانند غذای بی‌نمک می‌باشد.

آینه بک لایت

آینه بک لایت چیست؟

آینه بک لایت با نام‌های آینه نوری، الکتریکی و LED نیز شناخته می‌شوند. این آینه‌ها در پشت خود به سیستم نورپردازی مجهز‌ هستند که این نورپردازی توسط چراغ‌های LED که داخل آن‌ها تعبیه شده‌است انجام‌ می‌شود. این نورپردازی بسیار ظریف اما با درخشش کافی و آرامش بخش می‌باشد. نور این نوع از آینه‌ها چشم را اذیت نکرده. به دلیل وجود همین نورپردازی مناسب می‌توان از آن‌ها در محیط‌های دیگری مانند اتاق خواب(به عنوان آینه آرایشی) و اتاق نشیمن استفاده کرد. حتی این نورپردازی آنقدر ظریف و کافی می‌باشد که می‌توان در اتاق خواب، هنگامی که دیگران در حال استراحت هستند از آن‌ها به راحتی استفاده کرد. آینه بک لایت به دلیل داشتن یک سری ویژگی‌های خاص و متمایز از بقیه آینه‌ها طرفداران بیشتری پیدا کرده‌ است. در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های آینه بک لایت:

آینه بک لایت دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشد که این ویژگی‌ها را در هر محصول تولیدشده نمی‌توان مشاهده کرد. و میبایست از یک جای معتبر که همراه آن ضمانت‌نامه ارائه دهد خرید. به طور جد به ویژگی‌های آینه بک لایت توجه کنید تا زیبایی آن شمارو شیفته خود نکند و نکات مهم در آن را فراموش کنید.

۱-زیبایی بی‌نظیر:

آینه بک لایت

یکی از دلایلی که باعث متمایز شدن آینه بک لایت می‌شود زیبایی چشم‌گیر آن می‌باشد. این زیبایی به دلیل وجود نورپردازی جذاب می‌باشد که این نورها می‌تواند در رنگ‌های مختلف و با رقص‌نور مختلف باشد. این نورپردازی هوشمند باعث ایجاد حس تجمل و ایجاد فضایی با دکوراسیون لوکس می‌شود. به دلیل اینکه آینه خود به تنهایی منبع نور و زیبایی می‌باشد، حال وجود این منبع نوری در کنار آینه، باعث زیبایی شگفت انگیزی می‌شود و فضا را بسیار زیبا و مدرن می‌کند. این زیبایی زیاد آینه باعث شده‌ است که هنگام استفاده از آن‌ها در سرویس‌های بهداشتی به نقطه کانونی آن محیط تبدیل‌شود.

۲-کاربردی بودن:

آینه‌های بک لایت در اوج سادگی و زیبایی بسیار کاربردی هم می‌باشند. این آینه‌ها را علاوه بر نورپردازی می‌توان به حسگر مجاورت و صفحه لمسی تاچ، مجهز کرد. در نتیجه می‌توان آن‌ها را به دو صورت دستی و اتومات روشن کرد. که تمامی موارد ذکر شده را می‌توانید در هلدینک مهجام  پیدا کنید.

۳-ضدبخار بودن آینه بک لایت:

آینه بک لایت ضدبخار

قابلیت و مزیت چشم‌گیر این نوع از آینه‌ها ضدبخار بودن آن‌‌ها می‌باشد. این قابلیت مانع از ایجاد بخار بر روی سطح آینه می‌شود. در نتیجه بسیار راحت می‌توانید از این مدل آینه در سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.

۴-نصب آسان آینه:

آینه بک لایت مجموعه ما، بسیار راحت قابل نصب بوده. به دلیل اینکه این آینه‌ها طبق درخواست و سفارش شما در کارخانه مونتاژ و ساخته‌ می‌شود. با دیدن فبلم و عکس‌های آموزشی مجموعه می‌توانید، به راحتی آن‌ها را در چند دقیقه نصب کنید.

۵-مصرف انرژی:

لامپ‌های تعبیه‌ شده در این آینه بسیار کم مصرف بوده و طول عمر خیلی بیشتری نسبت به لامپ‌های دیگر مانند لامپ رشته‌ایی دارند. این مزیت یک دلیل دیگر برای پرطرفدار بودن این آینه می‌باشد.

۶-سفارشی سازی:

این مجموعه امکان سفارشی سازی آینه بک لایت را طبق دلخواه شما را به شما مشتریان عزیز می‌دهد. به این معنا که می‌توانید آینه مورد نظرتان را طبق سایز، شکل و رنگ نور دلخواه خود سفارش دهید.

۷-کیفیت بالا:

وجود پوشش جیوه با کیفیت در پشت آینه و شیشه صاف و مسطح و استفاده از یردهای الکتریکی با کیفیت بالا از مزیت‌های این نوع آینه از مجموعه می‌باشد. وجود این پوشش جیوه با کیفیت باعث شده‌ است که حتی بعد از گذشت مدت‌ها، خاصیت آینه‌ایی بودن خود را حتی در محیط‌های مرطوب از دست‌ ندهد و مانند روز اول باشد.

در جمع بندی آخر:

باید توجه داشته باشید که هنگام خرید آینه بک لایت به مواردی مانند: ولتاژ مصرفی، سایز و پوشش جیوه پشت آینه دقت بسیاری کنید. تا بتوانید یک آینه‌ی زیبا، کارآمد و با کیفیت داشته باشید. قابل اهمیت‌ است که تمامی ویژگی‌ها و مزیت‌های بیان‌ شده، مختص این نوع آینه مجموعه آسان نصب‌ بوده. این ویژگی‌ها و این کیفیت بالا را فقط از مجموعه حرفه‌ایی و قدرتمند آسان نصب انتظار داشته باشید. برای مشاهده این نوع از آینه‌های پرطرفدار می‌توانید بر روی کلمه فروشگاه آسان نصب کلیک کنید تا انواع این سبک آینه را مشاهده کنید؛ توجه داشته باشید که برای طرح های سفارشی خود با ما در تماس باشید و یا درخواست خود را برای ما از طریق صفحه تماس باما برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.