آینه‌ ها بخش مهمی از دکوراسیون یک سالن زیبایی را تشکیل می‌دهند. اما باید بدانیم که این آینه کاری سالن زیبایی به چه صورت انجام بگیرد تا زیبایی دکوراسیون سالن زیبایی را دو چندان کند.

آینه کاری سالن زیبایی

به طور قطع می‌توان گفت که آینه‌ها مهم ترین وسیله در یک سالن زیبایی هستند. تمامی افراد هنگامی که در حال انجام کاری در سالن زیبایی هستند، دوست دارند که به طور مداوم خود را در آینه تماشا کنند. در نتیجه هنگامی که فردی در سال زیبایی ما حضور دارد باید در هر زمان که اراده می‌کند بتواند خود را در آینه مشاهده کند. پس باید هنگام طراحی دکوراسیون سالن زیبایی به این نکته مهم و اساسی توجه کرد. با ما همراه باشید تا در این مطلب در مورد نکاتی که می‌تواند شما را در آینه کاری سالن زیبایی کمک کند صحبت کنیم. البته برای دکوراسیون بهتر و اصولی سالن زیبایی خود بر روی دکوراسیون سالن زیبایی کلیک کرده و مطلبی که برایتان انتشار داده‌ایم را مطالعه بفرمائید.

نکات مهم آینه کاری سالن زیبایی

۱- از ویژگی‌های منحصربفرد آینه برای رسیدن به مقاصد خود بهره ببریم:

آینه‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که با استفاده از آن می‌توانیم در محیط تغییراتی ایجاد کنیم. این تغییرات می‌توانند پاسخ به نیازهای ما باشند و یا جذابیت و گیرایی محیط را دو چندان کنند. در پایین تر به بررسی این ویژگی‌ها و طریقه استفاده هوشمندانه از آن‌ها را برای رسیدن به مقاصد خود در سالن زیبایی می‌پردازیم.

  • افزایش نور محیط سالن زیبایی:

اگر سالن زیبایی شما نورگیر طبیعی مناسبی ندارد اصلا جای نگرانی نمی‌باشد. با نصب آینه در مکان مناسب مثلا در جلوی پنجره و یا در مجاورت نورپردازی سالن، می‌توانید کمبود نور محیط را به راحتی جبران کنید. پس هنگام نصب آینه و آینه کاری سالن زیبایی به مکان نصب آن توجه کنید.

  • وسعت فضا و افزایش ارتفاع سقف سالن زیبایی:

همچنین با نصب آینه و آینه کاری مناسب سالن زیبایی می‌توانید توهم فضای بیشتر را ایجاد کنید. اگر نحوه‌ی نصب آینه‌ایی که برای سالن زیبایی خود انتخاب می‌کنید، به صورتی باشد که از سقف تا کف را بپوشاند، باعث ایجاد خطای دید خواهید شد. و در دید مخاطب ارتفاع سقف بیشتر به چشم می‌آید. انجام این ایده برای کسانی که سالن زیبایی کوچک و با ارتفاع کمی دارند بسیار مناسب می‌باشد.

 

۲-آینه کاری سقف سالن زیبایی:

همانطور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های مفید و بارز آینه‌ها افزایش نور محیط می‌باشد. در نتیجه هم برای داشتن یک محیط پر از نور و هم زیبایی دو چندان دکوراسیون سالن زیبایی می‌توانید یک کار جسورانه و خاص انجام دهید. این کار خاص و بسیار شیک آینه کاری سقف سالن زیبایی می‌باشد. با پیاده سازی این ایده در واقع بهترین دکوراسیون را برای خود انتخاب کرده‌اید. برای آینه کاری سالن زیبایی در قسمت فوقانی و سقف، می‌توانید به چند صورت این کار را انجام دهید. در ادامه ایده‌هایی برای آینه کاری سقف سالن زیبایی به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • استفاده از آینه‌های بک لایت  برای سقف سالن زیبایی به صورت تکه‌ایی یکی از راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان هم نورپردازی مناسب داشت و هم دکوراسیون مدرن و بی نظیر. در انتخاب آینه بک لایت دستتان باز است و می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف آینه کاری سالن زیبایی خود را در قسمت فوقانی انجام دهید. مانند عکس پایین:

  • آینه کاری به صورت اشکال مختلف هندسی و یا حتی آینه کاری به همراه ترکیب با گچ بری، می‌تواند یک ایده دیگر جهت زیبایی بیشتر آینه کاری سالن زیبایی باشد. مانند عگس پایین:

  • اگر علاقه به آینه کاری سقف سالن زیبایی خود پیدا کردید، و فضای کمی برای این کار دارید (فضای کم به این معنا که سقف سالن زیبایی کناف کاری شده‌باشد) می‌توانید در قسمتی که لوستر نصب می‌شود، آینه کاری انجام دهید. این کار باعث می‌شود نور لوستر در آینه منعکس شود و بازتاب آن در محیط باعث نورانی‌تر شدن فضا خواهد شد. مانند عکس پایین:

  • شما می‌توانید همزمان با آینه کاری سقف یک نقطه کانونی برای سالن زیبایی خود ایجاد کنید. برای انجام این کار کافیست که آینه کاری سقف را از یک سمت تا پایین و بر روی دیوار ادامه دهید. و در آن قسمت که آینه تا پایین دیوار نصب شده‌است یک میز کنسول قرار دهید. اجرای این ایده دکوراسیون سالن زیبایی شما را بی نظیر می‌کند. مانند عکس پایین:

۳-استفاده از آینه دیواری جهت عمق بخشیدن به فضا

جهت آینه کاری سالن زیبایی، می‌توانید یک دیوار را انتخاب کنید و تمام آن دیوار را یا قسمتی از آن دیوار را آینه کاری کنید. با استفاده از آینه دیواری به فضا عمق می‌دهید. اگر در فضای داخلی نیز امکان نصب آینه بر روی دیوار ندارید، قسمت ورودی و راه رو ها را فراموش نکنید. شما حتی می‌توانید از انواع آینه دکوراتیو برای آینه کاری دیوار راه رو نیز استفاده کنید. یک ایده دیگر استفاده از آینه های بک لایت در قسمت ورودی می‌باشد که بسیار زیبا و مجلل می‌باشد. با استفاده از آینه بک لایت، نوری که خود آینه دارد باعث می‌شود اشخاص در آن زیباتر به نظر برسند. مانند عکس پایین:

۴- تهیه آینه رو میزی برای هر میز

برای روی میز خدمات در سالن زیبایی می‌توان از انواع آینه استفاده کرد. بهترین نوع آن که پیشنهاد ما به شما می‌باشد استفاده از آینه‌های دستی می‌باشد. با قراردادن آینه های دستی بر روی هر میز افراد می‌توانند در حین انجام کار هر لحظه خود را مشاهده کنند و حس بهتری داشته باشند. با این کار اعتماد مشتری نیز جلب می‌شود. آینه‌های رومیزی معمولا با طراحی خاص برای افزایش جذابیت طراحی دکور با یکی از اشکال هندسی دایره، قلب، مستطیل و … ساخته می‌شوند. شما می‌توانید برای سفارش آینه دستی سالن زیبایی خود طرح مورد نظرتان را به ما سفارش دهید. ما می‌توانیم هر طرحی که شما بخواهید در سایز و رنگ دلخواه، حتی با حکاکی لوگو یا اسم سالن زیبایی خود بر روی آینه برایتان تولید کنیم. مانند عکس پایین:

آینه آرایشی لیدی

 

در جمع بندی آخر:

دقت داشته باشید که مهم ترین کاربرد آینه در سالن های زیبایی و آرایشکاه‌ها، افزایش کیفیت، حس مثبت و وسعت دید مشتری است. مراجعه کنندگان به سالن‌های زیبایی، زیبایی خود را در دستان آرایشگر قرار داده‌اند و تنها راه اطمینان آن‌ها از نتیجه کار، با استفاده از آینه حاصل می‌شود. به همین دلیل در مقابل هر فرد مراجعه کننده ، و در تمام محیط سالن زیبایی باید آینه قرار داده شود. با آینه کاری سالن زیبایی، زیبایی دکوراسیون محیط نیز چندین برابر می‌شود. در نتیجه با استفاده از آینه کاری مدرن در سالن زیبایی نور طبیعی را در فضا پخش کنید و حس راحتی و اعتماد را به مراجعه کنندگان خود انتقال دهید.

برای آینه کاری هر قسمت از محیط سالن زیبایی خود می‌توانید کار خود را از طراحی تا ساخت و اجرا با بهترین کیفیت و قیمت به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.